MihaelaC's Blog

Where troubles melt like lemondrops//Away above the chimney tops//That's where you'll find me

Remember 24/03/2011

Filed under: Uncategorized — mihaelacojocaru @ 17:54

– De ce plângi?

– Plâng pentru că mă doare sufletul.

– Te doare că  s-a dus?

– Ştiu că ei îi e mai bine acolo şi că a ajuns unde trebuia, dar mă doare cînd mă gândesc că probabil nu o s-o mai văd niciodată. Şi ştii, amintirile încep să dispară…

 

2 Responses to “Remember”

  1. AnonymuSS Says:

    niciodata nu vor disparea … ea va fi mereu acolo trebuie doar sa vrei sa o gasesti …

  2. a2alex Says:

    Am uitat cat e de fain sa te citesc sau mai citesc oameni. Imi place ca ai continuat sa scriii, sa nu intrerupi niciodata. Pup


Lasă un răspuns

